Calendar 2010
01.05 - Sibiu
22.05 - Botosani
iunie - Bucuresti
31.07 - Sibiu
11.09 - Pitesti
02.10 - Sibiu
22.05 - Rez. Sibiu
12(19).06 - Rez. Sibiu
Slalom Paralel

Partener Media

Etapa I
1 mai 2010
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Etapa a V-a
17 oct 2009
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Etapa a IV-a
12 septembrie 2009
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Etapa a III-a
4 iulie 2009
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Etapa a II-a
6 iunie 2009
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Etapa I
09 mai 2009
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video
Etapa I
24 mai 2008
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video
Etapa a III-a
5 iul 2008
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video
Etapa a IV-a
6 sept 2008
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video
Etapa a II-a
aminata in 11.10.2008
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Cronica etapei de Slalom Paralel din 12.09.2009



    

Cronica etapei de Slalom Paralel din 12.09.2009

 

Programata a se desfasura dupa o pauza competitionala de doua luni aceasta etapa s-a dorit a veni cu ceva deosebit. Organizatorul  Pro Drive Sibiu, prin persoana domnului inginer Sorin Tirnovean, a reusit sa aduca acel  ceva nou  prin schimbarea sensului de parcurgere a traseului. Chiar daca, pentru minimalizarea oricarui risc, a socotit de cuvinta introducerea unei sicane inainta de pod, cat si  taluzarea unor viraje, consideram ca rezultatul a fost unul reusit. S-a dat sansa pilotilor de a parcurge un alt traseu, cu alte subtilitati si capcane, reusind sa-i mai scoata din acel automatism foarte periculos care este dusmanul oricarui pilot de raliu. Astfel ca am reusit sa oferim pentru campionatul de slalom paralel un al doilea circuit romanesc. Asteptam cu nerabdare si alti organizatori dornici sa sustina si sa duca mai departe acest campionat.
     In aceste noi conditii a iesit in evidenta cine s-a  adaptat si obtinut cel mai usor cele mai bune rezultate. Si putem spune ca si in acest caz acestia au fost juniorii. Iar printre ei a aparut o noua piesa grea, insotita de tot arsenalul de lupta a lui Napoca Rally School, in frunte cu Denny Ungur. Este vorba de tanarul Simone Tempestini, care isi doreste astfel sa-si faca intrarea in lumea macadamului
     Ca participant de prim rang era asteptat Vali Porcisteanu. Am fost insa instiintati de catre Bogdan Iancu ca motorul de la Evo-ul sau VII s-a spart si ca regreta mult imposibilitatea de a se mai antrena si sambata, intre etapele de vineri si duminica de coasta de la Ranca. Noi ii uram de acum suces in etapa urmatoare de la PSD, faza hotaratoare in activitatea lui sportiva.
     Din CNR au fost prezenti pilotii Victor Dimitriu,  Rares si Serban Tomita iar in total 21 de participanti. Mansele  juniorilor a fost cele mai disputate, fapt evidentiat si de Clasamentul Open, unde acestia urmeaza imediat dupa Victor Dimitriu (pe Mitsubishi Evo IX)
     In cadrul clasei juniori lupta directa s-a dat intre perechea Octavian Tirnovean cu Florin Tincescu. Octavian pierde la 2 secunde doar prima mansa si finala (in care iese din drum cu rotile din spate, ramane suspendat, si nu mai poate continua cursa) oferind victoria lui Florin.De remarcat este si semifinala dintre Octavian Tirnovean si Simone Tempestini in care cel din urma, nerezistand psihic, fura cu aprox. 2 secunde startul (pierzand astfel fara drept de apel si locul III in favoarea lui Radu David). Octavian rezista tentatiei de a demara deodata cu el, trecand si in aceste conditii primul linia de sosire. Astfel la juniori rezultatul este urmatorul:

-locul    I – Florin Tincescu
-locul   II – Octavian Tirnovean
-locul  III – Radu David

     A doua clasa (partial) constituita, cea de pana la 1600 cmc licentiati, aduce pe post de pilot pe copilotul Serban Tomita iar clasamentul are urmatoarea alcatuire:

-locul    I – Dan Grunca
-locul   II – Serban Tomita
-locul  III – Georgian Belecciu

     Clasa pana la 2000 cmc licientiati, cu 5 piloti la start se incheie pana la urma cu victoria lui Dan Niristeanu (care chiar daca are un inceput mai lent, castiga semifinala cu Horatiu Baghiu si in finala in fata lui Iacob Popa). In Clasamentul Open Iacob Popa isi ia insa revansa devansandu-l pe Dan Niristeanu cu 0,3 secunde.Clasamentul este urmatorul:

-locul    I –Dan Niristeanu
-locul   II –Iacob Popa
-locul  III –Horatiu Baghiu

     De remarcat la aceasta clasa abandonul lui Rares Tomita pe noua lui masina Honda de 2000 cmc (probleme la cutia de viteza)

     Clasele de incepatori au avut urmatoarele alcatuiri:.

Pina la 1400 cmc

-locul    I – Paul Greavu
-locul   II –Traian Moldovan
-locul  III –Robert Papp

Peste 2000 cmc
    
-locul    I - Szabo Istvan                                        
-locul   II –Zabet Cosmin                                      
-locul  III –Bratu Emil Ilie                                      
              

 

      Clasamentul Open este urmatorul:

Poz    Nr.  Nume                              Timp bun
   1      -69  Dimitriu Victor                 01:50,048
   2      23  Tirnoveanu Octavian        01:57,237
   3       1   Tincescu Florin                02:00,111
   4      29  Popa Iacob                     02:02,015
   5      13  Niristeanu Dan                 02:02,374
   6      14  David Radu                     02:02,449
   7      46  Tomita Serban                 02:03,175
   8      -30  Bratu Emil Ilie                  02:03,297
   9     521 Tempestini Simone           02:04,481
  10     69  Grunca Dan                     02:04,703
  11     11  Baghiu Horatiu                 02:04,728
  12    100 Belecciu Georgian            02:06,356
  13     49  Greavu Ioan Paul Mario   02:07,455
  14    110 Szabo Istvan                    02:08,243
  15     30  Simin Andrei                    02:09,616
  16     54  Moldovan Traian             02:11,085
  17     56  Istrate Radu                     02:11,449
  18     32  Zabet Cosmin                  02:12,625
  19    275 Papp Robert                    02:18,159
  20     22  Tomita Rares                   05:00,000
  21    109 Tatu Nicolae                    05:00,000

 

Premiile au fost asigurate de Market Impex (Valvoline)
        Pista de concurs a fost inchiriata contra cost   de la Clubul Sportiv de Automobilism Sibiu
Multumim deasemenea si firmei TOI TOI pentru sprijinul acordat
   
La finele celei de-a IV  etape putem concluziona ca:
-acest campionat  este cu adevarat o pepiniere pentru tinerii sub 18 ani (regretam lipsa de la start a lui Vlad Cornea si Daniil Presura).
-parcurgerea in ambele sensuri a traseului este doar benefica pentru competitorii din acest campionat.

Credit foto: RallyMax.ro – Raluca Magdas

Organizatorii:



Contact: office@slalomparalel.ro