Calendar 2010
01.05 - Sibiu
22.05 - Botosani
iunie - Bucuresti
31.07 - Sibiu
11.09 - Pitesti
02.10 - Sibiu
22.05 - Rez. Sibiu
12(19).06 - Rez. Sibiu
Slalom Paralel

Partener Media

Etapa I
1 mai 2010
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Etapa a V-a
17 oct 2009
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Etapa a IV-a
12 septembrie 2009
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Etapa a III-a
4 iulie 2009
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Etapa a II-a
6 iunie 2009
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Etapa I
09 mai 2009
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video
Etapa I
24 mai 2008
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video
Etapa a III-a
5 iul 2008
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video
Etapa a IV-a
6 sept 2008
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video
Etapa a II-a
aminata in 11.10.2008
Cerere inscriere
Reg. part.
Rezultate
Cronica etapei
Galerie foto
Galerie video

Cronica etapei a II-a de slalom paralel - Sibiu din 11 Octombrie 2008

CRONICA  ULTIMEI  ETAPE  DE  SLALOM  PARALEL
                DESFASURATA  IN  11.10.2008.

           Planificata initial a se desfasura pe data de 14.06.2008, etapa a fost amanata din cauza  suprapunerii cu etapa judeteana de VTM Paltinis 2008.Gasirea unei noi date de desfasurare nu a fost usoara ptr. ca, in cursul anului,s-au schimbat datele de desfasurare a unor etape din CN de raliuri, rallycross si rallysprint.A ramas in sarcina clubului sportive Pro Drive Sibiu sa organizeze si aceasta ultima etapa din calendarul 2008.Au fost alaturi de noi, si de data aceasta, Cristi Florea si Tavi Popa.
            S-au inscris pana la urma la start 23 de concurenti in 5 clase diferite.La clasa peste 2000 cmc am putut urmari la start 4 automobile Mitsubishi si 2 automobile Audi Quattro.
      Tinand cont si de ploaia din ultimele zile terenul de concurs a fost intr-o stare foarte buna  gratie aceluiasi Tavi Popa care s-a ocupat de el si in dimineata cursei.
     Concursul a debutat cu mansele juniorilor la care s-au inscris 5 concurenti.
Din prima manse remarcam deja prezenta pe locul 4 in clasamentul general absolut a juniorului Octavian Tirnovean, care cu un motor de doar 1400cmc, se claseaza dupa 2 automobile de concurs Mitsubishi si un Citroen Saxo.
      Lupta la clasa juniorilor se da intre Octavian Tirnovean si Florin Tincescu.Acesta din urma nu reuseste sa-si adjudece,in lupa directa,decat o manse de calificare din totalul de 5 desfasurate.
      In semifinale se clasifica Octavian Tirnovean, Florin Tincescu , mezinul de doar 14 ani Radu David si Radu Badina (care, chiar daca abandoneaza in mansa a treia de concurs, ocupa acest loc in baza timpilor obtinuti in primele doua manse. Aducem aceasta necesara clarificare celor care pretindeau sa fie inlocuit in semifinale de catre concurentul de pe locul 5. Prima ierarhie din concurs se stabileste pe baza timpilor din manse si doar primi 4 concurenti,  mai sunt o data “rearanjati”pe baza sistemului de semifinale si finala piramidal eliminatoriu. Nimeni nu are dreptul sa-i ia acest loc 4 chiar daca nu mai participa in semifinale !!)
     Finala este castigata fara drept de apel de de Octavian Tirnovean care  face un timp  cu 2 secunde mai bun decat juniorul Florin Tincescu.
     Locurile ocupate in final sunt:
     -locul   I  Octavian Tirnovean
     -locul  II  Florin Tincescu
     -locul III  Radu David
      Clasa de 1400 cmc nu s-a constituit nici de aceasta data.
      Clasa pana la 1600 cmc, cu doar 4 concurenti la start, il are ca castigator pe Rares Tomita, pe Citroen Saxo, care reuseste sa ocupe si locul trei in clasamentul Open. In finala acesta il invinge pe Dan Grunca.
     Locurile ocupate in final sunt:
      -locul   I  Rares Tomita
      -locul  II Dan Grunca
      -locul III Bancioiu Nicolae
     Cu, de data aceasta, doar 5 concurenti la start, clasa pana la 2000 cmc are un castigator neasteptat in persoana pilotului Horatiu Baghiu.Acesta profita, in semifinala, de abandonul pilotului Dan Niristeanu (defectiune la cutia de viteza) si in finala de abandonul pilotului Mihai Plesa (tot defectiune la cutia de viteza).
   
    
          Locurile ocupate in final sunt:
      -locul   I Horatiu Baghiu
      -locul  II Mihai Plesa
      -locul III Ovidiu Tatu
     
      Clasa peste 2000 cmc are 6 concurenti la start (din care 4 autoturisme Mitsubishi de concurs). Lupta se da in finala intre Tavi Popa si Victor Dumitriu.Tavi are o ezitare pe prima portiune, Victor preia  conducerea  pana la ultimul viraj, pe care il abordeaza cu viteza prea mare, se infige intr-un mal de pamant, si este nevoit sa opreasca ptr. un moment Astfel finala este castigate de Tavi Popa cu un timp mai slab cu peste 2 secunde fata de timpul sau din semifinala.

    Castigator al clasei de nelicientiati este Ciprian Porumb pe Audi Quattro.

   Clasamentul Open este urmatorul

35

Popa Octavian

 

Mitshubishi Lancer evo VIII

 

 

01:46,400

 

 

313

Victor Dimitriu

 

Mitshubishi Lancer evo IX

 

 

01:47,178

 

 

435

Tomița Rareș

 

Citroen Saxo VTS 1.6l

 

 

01:49,597

 

 

23

Tîrnovean Octavian

 

Opel Corsa B 1.4l

 

 

01:54,270

 

 

10

Pleșa Mihai Daniel

 

Opel Kadett 2.0 l

 

 

01:55,190

 

 

401

Tincescu Florin

 

Dacia Nova 1.4l

 

 

01:56,293

 

 

13

Nirișteanu Dan

 

VW Scirroco 1.8l

 

 

01:56,576

 

 

30

Porumb Ciprian

 

Audi 90 2.1l

 

 

01:58,085

 

 

11

Baghiu Horațiu

 

Opel Kadett 1.8 l

 

 

01:58,200

 

 

69

Gruncă Dan

 

VW Golf 2 1.6l

 

 

01:59,069

 

 

318

Anton Grigore

 

Mitshubishi Lancer evo VI

 

 

02:00,243

 

 

409

Tatu Ovidiu

 

Renault Clio RS 2.0l

 

 

02:00,326

 

 

14

David Radu

 

VW Golf 2 1.3l

 

 

02:01,884

 

 

89

Bucur Călin

 

Renault Clio 2.0l

 

 

02:02,916

 

 

40

Bădina Radu

 

Nissan Micra 1.4l

 

 

02:03,940

 

 

41

Baciu Răzvan

 

Renault Clio 1.2l

 

 

02:08,637

 

 

109

Tatu Nicolae

 

VW Golf 2 2.0l

 

 

02:08,703

 

 

428

Chișș Daniel Lucian

 

Renault 5 1.4l

 

 

02:09,306

 

 

309

Beloiu Bogdan

 

Dacia 1310 1.4l

 

 

02:13,224

 

 

310

Băncioiu Nicolae

 

VW Golf 2 1.4l

 

 

02:14,446

 

 

33

Argeşeanu Dragoş Ovidiu

 

Mishubishi Lancer evo IX

 

 

02:16,719

 

 

 

        
     La finalul campionatului putem constata ca:
-timpul record al piste, in cadrul Campionatului de Slalom Paralel, a fost coborat la 01:46,4 si apartine lui Tavi Popa  
-acest campionat si-a dus la indeplinire una din principalele scopuri: acela de a promova o serie de juniori talentati. Daca ne uitam pe clasamentul Open vedem ca avem un Campion National de juniori in persoana lui Octavian Tirnovean care, cu un motor de 1400 cmc, s-a clasat inaintea motoarelor de 2000 cmc ale seniorilor.
        .

 



Contact: office@slalomparalel.ro